Nakon 19 godina vladavine, Vidoje Petrović osim što se usuđuje da svoje političke protivnike naziva „istrošenim političkim marionetama“, u jeku protesta naroda protiv nasilja, drznuo se uz pomoć svoje verne kamarile, da na medijskom „konkursu“ dodeli pare dnevnim novinama „Alo“ i TV Pink. I sve bi to bilo uredu da i jedni i drugi nisu direktni promoteri nasilja i prostakluka. Pored njih, veliki novac građana Loznice, dodeljen je medijskoj kompaniji LOTEL, medijskom čedu Vidoja Petrovića.
Tročlana Komisija koju je izabrala gradska uprava u sastavu (pazite apsurda, sastavljena od stručnjaka za koje realno niko nije čuo – dakle „stručnjaci“ SNS-a): Igor Kostić iz Pančeva – menadžer u oblasti medija, Blaženka Đierčan iz Šida (pazi sad!) – nezavisni stručnjak za medije i Milanka Popović iz Kule – novinar, raspodelila je pare građana Loznice, očigledno ne ulazeći puno u tematiku, već su jednostavno dali svoje potpise na listu koju im je Milena Manojlović-Knežević sastavila (a Vidoje kao nije znao, moša-penal). Ono što je tzv. Komisija prvo trebala da uradi, jeste da proveri zastupljenost lozničkih medija u „šeru“ kod građanstva, proveri istinitost i autentičnost izjava o količini državne pomoći u poslednje tri godine (o ovome ćemo tek pisati a boga mi i podneti prijave), a tek nakon toga donese odluku koji će se projekti finansirati od para građana Loznice, jer se u njihovo ime i odlučivalo. Treba imati u vidu da se građani Loznice prema poslednjem istraživanju PAKT Info najviše informišu preko internet portala „Lozničke novosti“ i „LO Info“, a građani su skoro i zaboravili za dve lokalne televizije koje u principu prate jedino kada prenose lokalnu Skupštinu. A kako je Komisija (čitaj Milena) odlučila?
Pa lako i šeretski, pa je tako firmi Lotel u raznim varijantama i reinkarnacijama dodeljeno 6.8 miliona dinara što je apsolutni rekord ovogodišnjeg konkursa pa ćemo se slavodobitnicima i njihovim vezama u lokalnoj samoupravi (protekcija i protežiranju) baviti u nekom od narednih tekstova. U svakom slučaju, ako ništa, ovogodišnji konkurs je bio živopisan, pa će građane Loznice u narednih godinu dana sa portala „Distriht“ Mira Čvorić obaveštavati o „Biserima iz Loznice“ za tričavih 300.000 rsd, „Moja škola - Put do znanja“ mladim lozničanima osvetljava San radio (čitaj Lotel) za 1.500.000 (!) rsd, a romantičnu komediju „Loznica piše srcem“ preko Lozničkog nedeljnika (čitaj Lotel) dočaraće vam Vlado Elez.
Apsolutni hit predstavlja dodela sredstava Lotel radiu za projekat (pazite sad!) „Zeleni minuti“. Kad smo već kod minuta, pomenuta medijska kuća Lotel ni minut vremena u proteklih nekoliko godina nije posvetila suprostavljenoj strani Rio Tinta, pa građani Loznice nisu preko ovog medija mogli biti obavešteni recimo, kakvo je mišljenje Srpske akademije nauka i umetnosti o ovom veoma štetnom projektu po životnu sredinu i zdravlje ljudi. A eto, lozničani će ovoj medijskoj kući finansirati rad i ove godine. Lotel „briljira“ i sa projektom „Kulturno-turistička riznica“ za koji je dato 3.250.000 rsd, što je i jedan od najvećih pojedinačnih iznosa dodeljen jednom projektu.
Dnevne novine „Alo“ će nam objasniti (za 500.000 rsd) da je „Loznica grad budućnosti“, a famozni radio iz Prnjavora uz garanciju TV Pink nam objašnjava genijalnu tvrdnju da nas „Putevi spajaju“. Ko ih i kako asfaltira, nema veze. Nema veze i što se poslovi ugovaraju u četiri oka i mimo zakona, važno je da „putevi spajaju“.
PAKT osuđuje drskost lokalnih vlasti, da u vreme sveopštih narodnih protesta protiv nasilja, dodeli sredstva medijskim kućama koje su u predhodnom periodu upravo promovisale nasilje i primitivizam koji nas je u ovakvu situaciju i doveo.
HOĆEMO LI I DALJE OVO TRPETI?
ПОСТАВИ КОМEНТАР
ПОСТАВИ КОМEНТАР КАО ГОСТ